پخش و توزیع نهادهای کشاورزی

( سموم دفع آفات ، مواد کودی و بذر )

شرکت مشکات فارمد توزیع در سال 1396 تاسیس و با بیش از 16 شعبه فعال در سراسر کشور مسئولیت پخش سراسری محصولات دارویی و بهداشتی را به عهده داشته است.

با توجه به مسئولیت اجتماعی، تجربه و وجود زیر ساختهای موجود از جمله انبارهای استاندارد نگهداری و خودروهای اختصاصی حمل، مدیران شرکت تصمیم گرفتند تا ضمن اجرا کردن ضوابط مربوط به نگهداری و توزیع آفتکشهای نباتی مصوب سازمان حفظ نباتات کشور، فعالیتهای شرکت را به توزیع و پخش آفتکشهای نباتی، مواد کودی و بذر گیاهی گسترش دهند.   در همین راستا، شرکت مشکات فارمد توزیع در سال 1402 موفق به دریافت مجوز تاسیس و بهره برداری ” توزیع سراسری محصولات گیاه پزشکی” از سامان نظام مهندسی کشاورزی شد.

جناب آقای دکتر داراب یزدانی

مدیر بخش نهادهای کشاورزی و مسئول فنی گیاه پزشکی شرکت مشکات فارمد توزیع

تلفن : 88861765
موبایل : 09105903314
ایمیل : agri@meshcutpharmed.com

مزیتهای استفاده از شبکه توزیع شرکت مشکات فارمد توزیع:

1- سرعت در تحویل : با توجه به وجود انبارهای توزیع در استانهای مختلف کشور حداکثر زمان تحویل کالا 72 ساعت خواهد بود.
2- سهولت در خرید: برای دسترسی آسان و سریع به کالای مورد نیاز، شرکت مشکات فارمد توزیع اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرمی تحت نام peyda group نموده که امکان بررسی، انتخاب و سفارش کالا از هر کجای کشور را برای خریداران فراهم نموده است.
3- مشاوره رایگان: یکی از نکات کلیدی در کنترل خسارتهای ناشی از آفات و بیماریهای گیاهی تشخیص صحیح عامل خسارت زا است و در این صورت است که میتوان آفت کش و یا عنصر غذایی مناسب را انتخاب و سفارش داد. به همین منظور امکان مشاوره رایگان با ارسال تصویر از علایم خسارت روی گیاه در پلتفرم peyda group فراه شده است.
4- خرید اعتباری: امکان استفاده از کارتهای بانکی اعتباری بانک ملی برای داروخانه های گیاه پزشکی، کشت و صنعتها و کشاورزان فراهم شده است.
5- تامین کالا بصورت B2B ( مشکات فارمد توزیع و داروخانه های گیاه پزشکی) و B2C ( مشکارت فارمد توزیع و کشاورزان ) با استفاده از شبکه توزیع، کلینیکهای گیاه پزشکی و داروخانه های گیاه پزشکی طرف قرارداد با شرکت وجود دارد.

پیمایش به بالا